världens finaste

fantastisk helg på så många sätt. en oerhörd tacksamhet över fina vänner och människor som jag kan vara mig själv med med alla mina tönterier och fånigheter och som kan få mig att må bra och trivas. i helgen har det brunchats, varit på gospelkonsert, druckit gott vin, kalasat och kyrkat. sen en seg och härlig söndagseftermiddag med fint folk och en vegetarisk moussaka som la sig fint i magen. solsidan och soffhäng och te och kanelbulle. promenad i regn. samtal om livet. om drömmar. om vad man vill. vem man är. 
 
och idag är det måndag.
jag skulle egentligen pluggat nu på förmiddagen men blev bara två sidor lästa. får ta igen det imorgon. 
ska iväg på föreläsning alldeles straxt. 
 
mycket är så fint i livet! mycket är så bra. det känns tryggt och bra. 

Kommentarer
Postat av: Storasystern

Vad fint att läsa att du haft en sån fin helg! Håller med dig i det du skriver om hur skönt det är att få hänga med människor som man kan vara sig själv med, med alla knäppheter o konstigheter. Tur att det finns sådana människor i våra liv :).

Ses o ta en promenad/ fika snart? Eller vill du komma hem t oss på ett glas vin (har lite vitt kvar från i lördags...) - Skicka ett sms i så fall! :)

Ha en fin föreläsning!!

Kram! /Jossan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback