hej vårsolen

solen är här! på riktigt. den skiner vackert utanför fönstret och gör min LEDIGA dag så himla mycket finare. lite fix och trix med pappa nu snart och sen lunch i stan med fina C. och sen vårpromenad. bara vandra runt lite. kanske secondhanda något. kanske bara gå. solglasögon och sol och vackert väder.
jag lovar mig själv att det är sista gången
bara en gång till
en gång till
sen en gång till
det går inte att sluta
man fastnar
ett beroende
Whitney Houston – I Will Always Love You - Remastered: 2000
jag är fast.
nu sista gången för idag.
för nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ooow Whitney, hahah. :) Min favorit-Whitney är faktiskt "How will I know" för den spelade pappa för mig på vinyl när jag var liten.

Åh vad skönt med ledig dag i vårsolen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback