en fredag.

igår vaknade jag och kände mig lite orolig i kroppen. ni vet, när man har en förkylning som går fram och tillbaka och levererar hosta eller snuva eller halssont - något nytt varje dag. och så man kan känna om det är mycket som händer nu. studier stod på dagsschemat och efter en promenad i det vackra, vackra vinterlandskapet och musik från musikaler och annat som får huden att knottra, så satte jag mig vid datorn. och där satt jag. och satt jag. och satt jag.
inte så mycket som blev gjort, men det är väl tanken som räknas?
hängde även med fina alva som kom över och kafferep hos simon.
sen kalas på kvällen.
och massa skratt. och god tårta. och fina, fina, fina vänner.
och ett sms som gjorde kvällen (typ iallfall) lättare.
om en månad har jag varit i england. tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback