England. Sverige

i Sverige igen. Landad. Trött av resandet, trött av dålig sömn.

Men, så otroligt tacksam. För England. För vännerna där. För landet som alltid välkomnar. För bröllopet. För omtanken. För skratten. För nya vänner och gamla vänner. Tacksam att det inte hänger på hur ofta man träffas utan på hur bra vänner man är.

Trygghet och kärlek, det har denna vistelse varit präglad av. Dagarna i London med Amanda, kaffe på mysiga cafeer, musikal och planlöst vandrande i storstaden. Sushi på samma ställe som Peter Jöback (!!) och drinkar i sommarkvällen. Sheffield med allt folk där. Middagar. Samtal. Oändligt antal koppar te. Glädjetårar över efterlängtade möten, tårar över hur vackert äktenskapet är.

Jag är tacksam helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, angående din kändisspot där, VISST var det coolt att du såg Jöback just i London, men jag vill påpeka att jag redan har honom 2 ggr på min lista. /konkurrenten



PS! Fy fasen vilka underbara tider du verkar haft, blir liksom glad i magen för din skull ! :D DS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback