så sitter man där igen

onsdag idag och solen strålar. det gjorde den inte imorse när jag gjorde mig redo för dagen vilket resulterade i en alltför varm jacka, MEN den lär vara mysig att dra på sig när solen gått ner. och så farligt varm är den inte. så jag klarar mig. ville bara hitta en inledning...
jag sitter på café och ska läsa. ska alldeles strax börja läsa. massa sidor som ska matas av så jag borde börja nu, för imorgon ska jag ha läst det. så jag ska börja, alldeles alldeles snart. har druckit en kaffekopp och fler lär det bli innan dagen är över. planen är att sitta där jag sitter i några timmar, faktiskt så långt som till fem-sex då hemgruppen börjar. vi får se hur många gånger jag kommer klicka in på facebook under den tiden... har jag tur kommer fina Alva och joinar och peppar.
jag tänkte på det idag. på vänner. på hur många jag faktiskt har och hur glad jag är. hur jag har vänner i sverige och england, och en riktig pärla i frankrike. hur jag har vänner i olika åldrar, människor jag kan prata med och dela livet med. hur jag har ett rikt liv, mycket tack vare de människor som finns runtomkring mig och ställer upp i vått och torrt. denna våren har det betytt extra mycket och jag har inte riktigt alltid förstått det eller tagit tillvara på det, men tacksamheten över dem, över er, är stor.
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Mmm. Vänner är fina. Du är fin. :) Heja duktiga pluggis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback