kvällens bestyr

jag är ganska dålig på det här med diciplin. det visar sig när jag får läsa de sista sidorna som ska vara lästa inför imorgon, nu. kvällen innan. imorgon har vi första seminariet och jag är nervös. mest för att inte ha något att säga, få stopp i hjärnan och tokihopsnörd mun. men det kommer gå bra. jag är inte så dum som jag ser ut. jag får kolla igenom anteckningarna påvägen till skolan.
snart är det sänggående tror jag. är så himla trött. efter härlig söndag med gudtjänst och fika och barnlek och lite parkhäng och handlande så for jag hem och all energi rann av på tunnelbanan. men orkade tvätta och laga massa mat. och läsa de sidorna jag behövde. imorgon börjar en ny vecka.
tiden rusar på!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh så mysigt det låter ändå, med kurslitteratur och att läsa sina anteckningar på tunnelbanan. :) Kalla mig skolromantiker men det låter väldigt mysigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback