knytnävsslag i magen

jag älskar filmer som är som knytnävsslag i magen. som får kroppen att helt domna bort och bli matt, då allt fokus bara ligger på en känsla. på en plats. kvällen spenderades framför en sådan film med min älskade M. kakor och soppa och te, fast i omvänd ordning. och så filmen. jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så mycket älskade jag den. allt i den. det gjorde så ont i hjärtat och i själen och jag bytte ställning i soffan minst tio gånger. försökte hålla tillbaka, men tårar kom och det gjorde ont.
men jag kände något.
verkligt och överväldigande.
men jag kn inte sätta ord på känslan.
den tog över.
det tog över.
never let me go

Kommentarer
Postat av: Elin

Och vilken film var det, undrar man då som läsare av detta inlägg?



Sånna filmer är fantastiska. Det är som att väcka sitt känslospektra!!!

Jag såg "The Help" igår och grät massa gånger över att det varit så orättvist i världen och att det FORTFARANDE finns kvar!!! Sjukt.

Postat av: Janet

Nu har jag läst din blogg! :)

2011-09-30 @ 12:23:54
Postat av: raoul

du är så fin, ditt pucko.

2011-10-03 @ 22:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback