julmust

julmust kan nog vara något av det bästa jag vet. druckit det tre dagar i rad nu. eller vänta, fyra dagar i rad. i söndags när jag mådde dåligt bad jag julia handla hem det, om hon orkade, och den avnjöts i fina glas framför tvn för att fira att det var advent och att vi sågs igen. sen drack jag lite-lite i måndags av flaskan och igår drack jag och amanda upp en hel flaska när vi hade slappkväll med pizza och tvn.
och nu läste jag elins blogg och såg bild på julmust och blev toksugen. så jag sprang och hällde upp lite.
mmmmmmm.
och förövrigt mår jag mycket mycket bättre nu.

Kommentarer
Postat av: AMANDA

jag känner att julmust är grejen i december. Mer skall imundigas i din närvaro min kära! SNART ÄR DECEMBER HÄR, IIIIIIH!!!

2011-11-30 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback