okej, jag ljög...

jag är faktiskt inte alls sugen på vackra franska kakor nu. jag är hungrig på mat. kanske ska ta mig en tur till kylen snart, när mitt kaffe är urdrucket. verkar som om sjukhet får mina fingrar att glöda och bloggen blir mer uppdaterad än någonsin.
sen jag skrev senast. har jag inte gjort så mycket vettigt allt. lyssnat på musik, börjat drömma om att skapa en ny blogg som skulle se snyggare ut och vara lite mer av allt, sovit och läst en sida i boken jag tänkte läsa flera sidor i. men jag orkade inte. nu har jag iallfall kläder på mig istället för pyjamas, det är ett framsteg.
ps. vill du bjuda mig på en fransk kaka med lakritssmak senare i veckan, har läst om den på nätet och lakritsbehovet har vaknat i mig av habegär, så gör det. jag tar mer än gärna emot. nu drömmer jag om ben&jerry glass. det kan du få ge mig nu, tack tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback