en lördag.

idag skiner solen och snart ska vi ge oss ut på promenad i det vackra, vackra vädret. elin spelar fiol i vardagsrummet och julia bestämmer outfit. jag har lekt med mina solglasögon och försöker bestämma mig vilka som får vara på dagen till ära. kanske inga, solens strålar lär ju vara bra för energin. och jag behöver mycket energi. halsen gör hiskeligt ont när jag andas, sväljer och pratar så det finns inte mycket jag kan göra utan att det gör ont. det gör visst till och med ont när jag inte andas.

snart far vi till kungliga parken för finpromenad. spontana helgen. imorse slängde jag ihop ett bikarbonatsbröd och imorgon far jag nog en sväng till grannstaden för födelsedagsbrunch. fina, härliga tider!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är bra härligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback