fjärde janauri

morgonseg och tankarna ligger mest på lägenhet som jag vill ha. i eftermiddag ska jag och bror fara och kolla på en trea i fisksätra och trådar ligger ute. det ska bara blli rätt också. bli hemma. bli bra. och inte vara alldeles för långt borta från människor och med bra kommunikation till staden jag älskar. så vi får se. något blri det, och det kommer bli bra. det kommer vara hemma.

detta året tänker jag ägna mycket tid i kök med olika kok och kakböcker uppslagna framför mig och med händerna i en degskål. bjuda in människor ofta på kafferep och tebjudningar. gå på dramaten. dricka kaffe i solsken. umgås med fint folk och njuta av småsaker. (för som jag sa till en vän igår, kanske är det just det som är visdom, något som kommer med åren. att man kan njuta av de små detaljerna i vardagen)

tror 2011 blir ett fint år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback