i London

jag sitter pa hotellet i london och trivs. hittills har vi druckit kaffe, vandrat omkring och spanat in platser och hus. handlat och atit god mat. sett the lion king (!!!!!!!!) och det var sannerligen en upplevelse. jag dansade gatorna fram efter och sjong samma fras om och om igen (he lives in you... he lives in you..) tills matilda fick spel. da slutade jag. middag och biograf med kusin axel igarkvall och sen promenad hem genom en lagom kall stad. det ar var har! jag vill inte hem till snon igen.

nu vantar museum, parker, affarer och kaffe. ikvall musikal igen, denna gang les miserables. enligt matilda framkallar den en del tarar, sa det kanske blir mer av den varan. jag fallde bara nagra tarar nar mufasa dog for att det var sa sorgligt och vackert pa samma gang.

jag trivs.

Kommentarer
Postat av: Elin

ÅHHHHH THE LION KING! Är så glad att du äntligen fick se den. Jag vill se den igen. Började gråta direkt när den började för att allt var så fint.

Les Mis är nog också jättebra. Det var min host moms favorit så vi lyssnade en del på den i bilen. :)

Jag är glad att du trivs!! Och lite avundsjuk för jag vill också resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback