vi bestämmer...

... att jag är frisk nu! eller iallfall att jag fungerar som människa. lite ont i huvudet och vara trött kan alla vara. så jag bestämmer att jag är frisk.
ska snart bege mig ut till ön med mor och far för att hänga där ikväll och även spendera natten. ska bli fint att komma dit och se adventspyntat radhus och inte ligga uppe på övervåningen och spy varannan timme. fint att umgås lite med lillasystern med. imorgon blir det loppis och julmarknad och sen måste jag nog plugga lite. men fått en del gjort idag, så nu är det mest bara hemtentan jag måste bestämma ämne för och sen skriva. har bestämt att jag ska klara kursen trots två veckors bortfall, och har jag bestämt mig för något då blir det oftast så.
julen 2010 såg ut såhär:
och såhär:
och efter klappöppning till sent på natten, såhär:
jag känner att peppen för julen börjar infinna sig. konstigt att missa två veckors uppladdning till första advent, det kom så plötsligt i söndags. men jag tar igen, jag myser. jag pysslar. jag bakar. ska nog föreslå lite bak ikväll på ön och sedan var min far sugen på julfilm. det blir nog en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt att höra! Mys på för att du är värd för det är du verkligen väääärd! :)

Postat av: Anonym

2011-12-08 @ 20:08:25
URL: http://prin
Postat av: Anonym

Åh. vår jul äger ju. hade glömt det lite men nu komjag ihåg igen.

2011-12-08 @ 20:09:04
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback