frid i hjärtat

idag var min första riktiga skoldag. och med riktiga menar jag att den innehöll föreläsningar. jag känner mig väldigt dum ibland, som om jag inte förstår, men det kommer väl släppa. jag förstår inte allt, men det kan jag ju inteh eller göra eftersom jag precis, precis började min resa inom högskolans värld. dagen gjorde mig himlarns trött, men jag är peppad på skolan och på det jag ska läsa. det är bara så mycket nytt folk och ny kunskap och nya lokaler, så mycet nytt nytt nytt att jag blir snurrig.
efter skolan (konstigt att skriva så) åkte jag en sväng till hanna som städade ur sin garderob inför flytt och jag fick en sprängfylld kasse fylld med sjysta kläder. känns som om jag varit på världens bästa secondhand ungefär. himla fint! sen mötte jag upp lillasyster och hon följde med hem på mat. sen borde jag pluggat, men mitt rum var så kaos att jag inte hittade någon frid. så jag bestämde att jag gör det imorgon, och så började jag rensa. vika kläder. slänga slänga slänga. och sen dumpade föräldrarna, efter lite tjat, en byrå här så nu har jag fått iordning och har frid i hjärtat inför sängdags som ska ske tidigare än vanligt. nämligen snart. med en bok. som inte handlar om hemlösa eller om sociologi.
så nu kan jag somna. med frid i hjärat inför en ny skoldag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

APA!! jag MÅSTE hem till dig snart!!! Så sjukt fint!!!

2011-08-29 @ 23:38:55
Postat av: Elin

Så fint det blev på rummet. Klart det är mycket nytt i början, men du vänjer dig snart. :)

Postat av: MaryCaroline

Åh, en stringhylla :) Det hade jag också förut, men inte nu. Är tyvärr så knepigt att sätta upp och orsakar stora hål i väggen :/

2011-08-30 @ 00:25:13
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

Hejsan, tänkte titta in och önska dig en god natt (om du är vaken) och en god morgon (om du nyss vaknat) :)

Sen tänkte jag tippsa dig om DAGENS ROLIGASTE BLOGG TÄVLING på MIN BLOGG. :) Vill du få chansen att vinna en tre dagars länkning så borde du klicka dig in här!

http://xtio.nu/2011/august/vad-sager-hunden-tavling-1.html.



Sen tänkte jag tipsa dig om att XTIO har fått en familje medlem som heter XtioMusik, klicka dig in hos mig och skrolla ner så hittar du hans headerlänkning. KRAMAR XTIO

2011-08-30 @ 00:39:53
URL: http://xtio.nu
Postat av: pernilla

AAAAH, VILKEN VACKER BYRÅ!!!

2011-09-06 @ 15:38:45
URL: http://alskadittmonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback