dagarna spenderas...

... med solen och familjen. vi äter gott, promenerar och hänger i kyrkan. har testat på det här med att jogga på riktigt och det är inte så illa som jag alltid trott, jag dör inte av uttråkning. det är ganska fint att springa längs havet med solen i ryggen. huden är lite brunare än när jag kom ner, lite röd på sina ställen med, och två harry potter böcker är utlästa. fick med mig den tredje också, och den har jag slukat tvåhundra sidor av redan. det är kul när man läst de två första på engelska, men inte märker nämvärt när man byter till svenska. båda språken ligger färskt i huvudet.

imorgon är det påskafton och då blir det fest på mäsinge. kusinerna kommer hit och vi ska äta gott och länge. imorgon skall även första kaffekoppen på flera veckor drickas, och påskägg i trädgården hittas. godis och kaffe - vilken dag det blir.

jag njuter. andas. och tar det lungt och vilar ut. skåne är väldigt, väldigt vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback