köksbordstankar

jag sitter vid mitt köksbord och äter frukost. fil och musli och en stor kaffekopp.
solen strålar untanför fönstret och det är vackert vackert med blå himmel över vattnet.
idag har jag en kontorsfri förmiddag då jag ska ägna mig åt att läsa. sen kanske jag tar cykeln till jobbet
fina tider i en storstad. igår for jag och amanda och handlade och sen hem hit och lagade mat (amanda lagade mest, jag var dj och diskerska) och sen såg vi twilight-new moon. jag måste säga att den var bättre än första filmen, mest skådespelarmässigt. men jag är inte övertygad som andra (typ amanda) om att den är fantastisk och att edward är snyggast i världen.

men det behöver man ju inte vara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jacob jacob jacob jacob <33333

2010-09-08 @ 22:44:31
Postat av: Anonym

jacob jacob jacob jacob <33333

2010-09-08 @ 22:44:43
Postat av: Elin

Nej, fast om du läste böckerna så tror jag du skulle se det hela i ett nytt ljus! Läs dem, jag tror faktiskt du skulle gilla dem!

Postat av: eames

läs inte böckerna, de är bland det sämsta som skrivits när det kommer till jämställdhet och kvinnors roll i stora vida världen. se inte resten av filmerna heller, stephanie meyer behöver inte mer pengar.



LINDA LINDA NU HAR JAG KÖPT EN NY DATOR :D

2010-09-10 @ 19:06:11
URL: http://invein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback