höstvackert

jag sitter på tåget, påväg genom att mörkt sverigeland. haft en fin tid i ett höstvackert göteborg med konferens och inpspiration från huvudtalaren, och sen härligt häng med två favoritbrudar. mycket kaffe och samtal och mat och vin och prat prat prat om livet. det är konstigt när man inte setts på flera månader, att ha ansikten framför sig och inte på facebook eller på skype. men så himlarns fint. har njutit. även träffat bror och hans fästmö och en vän jag inte sett på mer än ett år. tiden springer på så fort och det är lite svårt det där, med att få tid för alla och allt. speciellt när man bor i olika städer.

men tack och lov är det närmre mellan göteborg och stockholm, än mellan sheffield och göteborg, så jag gör nog något återbesök.

jag lyssnar på gammal favoritmusik och njuter av att vara påväg hem. ser framemot säng och vackra stockholm och spännande saker som väntar där. livet just nu känns bra. jag trivs med det! skönt att vara frisk efter dryg sjukdom, och redo och laddad att börja njuta av höstväder med promenader och te och goda vänner. ska inhandla ett par kängor och sen vara redo att möta den vackra hösten med att vara höstvacker själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback