börjar bo in mig

jag blev precis vansinnigt godissugen och funderar på vart jag lagt min påse med skittles som Roo skickade mig för några veckor sedan. den skulle vara till stor hjälp just nu för att stilla mitt sug. får väl leta lite.

mitt rum är fortfarande lite kaos och jag känner mig nyinflyttad men samtidigt väldit, väldigt hemma. rummet är fint och jag trivs. tjugo minuter till jobbet är inte fy skam även fast jag kommer sent de flesta mornar. får skärpa mig och vakna tidigare helt enkelt. inte okej. på onsdag får jag bjuda på fika till följd av dessa förseningar. och nu är rummet kaos, jag måste fixa det. planerar en lugn eftermiddag hemma imorgon för att då fixa och dona lite. hade behövt en bokhylla bara.

var på fotografiska museét idag med matilda och såg mycket vackra bilder.
och en fantastisk utsikt över stockholm från ett fönster i deras fik.
jag bor i en vacker stad där jag trivs.
börjar bo in mig liksom.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh så fint, åh så spännande!

Postat av: Emelie Näslunde

Hej Linda! Du om du inte redan visste de så är det planerat att jag mamma, Ingela och Hanna ska på en tripp till London på höslovet. Och vi undrar lite om du har varit där? och i så fall kanske kan ge oss bra shopping tips. eller bara tips på saker man bara måste se. eller bara måste uppleva? Hoppas på svar ;) har dig i mina tankar kusinen! synd att vi ses så sällan.

2010-09-07 @ 19:51:51
URL: http://emelienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback