lov lov lov lov lov lov lov lov

ännu en välsignad lovdag. vaknade av att rummet badade i solljus och gick sömndrucken ut i vardagsrummet för att mötas av en leende vän och ett "vi går till cafét och äter frukost". så det gjorde vi, gick till det lilla fiket nere vid torget för ostfralla och kaffe och pepparkakor. sen promenad till vatten och klippor i solskenet, och när vi blev hungriga igen återvände vi hem och jag slängde ihop en pannkaka till ugnen och den åt vi med sylt och socker och mjölk i glasen - fint!

och nu väntar jag fint främmande från västerås, och det blir äppelkaka och vaniljsås och jag har invigt min nya form som föräldrarna gett vid sitt besök här. fint. fint. jag gillar lov.

ikväll blir det mer kalasande med släkten och bio med M.
men snart är lovet slut. det är ju lite sådär. men det blir fint. söndagkväll och musikcafé och sen är vi igång igen. men innan dess ska många koppar kaffe drickas och många vänner skrattas med. jag njuter.

Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback