söndag!

söndag och ledig hela dagen. känns ganska så väldigt bra faktiskt. har jobbat väldigt mycket i veckan som var och är värd en dags vila innan det normala jobb och kurs schemat drar igång igen imorgonbitti. men, extra pengar är ju inte helt fel, även om det gjort mig trött. igår hade vi lite folk över på, men som tyvärr blev inställd pågrund av regnet, grillkväll. så det slutade med att vi fixade hamburgare i ugnen, åt god pastasallad och skräpig mat och avslutade kvällen med charader och andra sällskapslekar. vilket var väldigt kul! jag hade oväntat roligt och det kan ha berott på att jag var väldigt väldigt trött. när vi lekte så piggnade jag till iallfall.

så idag ska jag försöka göra lite saker som jag måste göra. eller, som jag borde göra. lite grejer inför förträffen (lika bra att passa på när jag har tid), planera en morgonandakt och läsa ikapp lite i bibeln. ska svänga över till en kompis om en stund för en kopp te och sen prata med betsy i eftermiddag vilket är mycket efterlängtat!

         men, det är knepigt att göra allt jag borde göra när jag har hela vännerboxen i rummet och det är enkelt att bara slösa bort massa tid på den. men jag sätter stopp om en kvart när detta avslutet är slut och då ska jag börja pyssla med min dramabibel och tänka för sommaren. fina grejer det där!

Kommentarer
Postat av: Elin

Trevliga tider! Mycket jobb är ju alltid lite tröttsamt, men pengar är ju tyvärr en nödvändighet här i livet. Och ska man ha dem kan man ju gärna ha lite extra av dem. ;)

Kul med vänner och Vänner ! ;)

Postat av: Anna

Hej syster, trevligt att höra att du lever där borta i england :P Tycker dock du ska bo hemma hos oss i höst, så slipper jag vara syskon lös!

2010-05-05 @ 21:08:51
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback