joyfull!

en väldigt bra och skön helg pågår i sheffield. jag ägnade gårdagen åt att jobba och sen rusa hem, duscha bort baconlukten och sen bege mig till manchester för konsert med mina tjejer från firthpark. fantastiskt! helt enkelt fantastiskt. jag var jättetrött men det var det värt. och idag blev det gym och sen massa tid med Sara som har en skadad fot. vi åt ben&jerrys och såg vänner och pratade och pratade och pratade.

fina tider. nu sängen! imorgonkväll uppträdande i kyrkan. kära tid. min kurs kommer göra detta:


jag ska dansa i röd nättröja och säckiga byxor, keps och stora örhängen. framför massa massa folk! ska bli så himla kul!


Kommentarer
Postat av: Elin

åååh vad fint! Tjejen som sjunger i början är ju helt fantastiskt fin.

ÄLSKAR rapkillen i bakvändkeps och hängselbyxor. Haha, ingen cool rappare med självrespekt skulle liksom klä sig så nuförtiden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback