doppa tårna.

jag sitter hemma i sverige, på ekerö. kom hem igår efter en väldigt bra flygresa. gick fort och snabbt och jag fick min väska jätteesnabbt efter att jag landat (den var inte försvunnen denna gång!) och sen tog jag snabbtåg in till stan och träffade matilda några timmar. glass, solsken, promenad förbi dramaten (!!!!) och kanelbulle innan jag tog tunnelbana och buss hem för att överraska mamma och syskonen med att jag kom hem en dag tidigare. och jag gick av linvägen, drog min väska hem och när jag klev in på gården så fick mamma syn på mig. och hon fick spel. nyckeln satt i dörren och jag gick in och hon var överraskad som bara den och började gråta.

efter en liten stund och många "men linda" så samlade hon sig, kalle och anna var inte hemma men kalle ringde och jag svarade. han lät väldigt chockad och trodde han ringt fel. och sen gick jag och mamma och mötte anna vid bussen.

jag gillar överraskningar helt enkelt. och det är skönt med extratid hemma att landa och sen ladda om för förträffen i helgen. ska göra lite packande och planerande ikväll och sen bär det av imorgon för att möta de personer jag ska spendera en månad med! fina grejer.

idag har jag och mamma mest ätit frukost, gått en promenad och smält i solen. och när hon jobbade så fixade jag lite av min packning och nu är jag uppackad. och nu sitter jag med ett glas apelsinsaft vid pappas dator och snart ska vi nog gå en sväng ner till sjön. vatten har jag saknat mycket i sheffield så det blir en fin grej. gå ner till mälaren och doppa tårna.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

synd att inte jag var hemma! saknar dig!

2010-05-20 @ 19:16:26
Postat av: Emelie N.

Välkommen hem Linda !

Postat av: Elin

Haha, hade jag rätt i min bedömning av hennes reaktion? Gilla överraskningen! Kom och överraska mig när du vill! :D

2010-05-21 @ 01:10:41
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback