torsdag Igen!

jag är jättejättetrött. sitter på min sängkant, har just snyggat till rummet för imorgon kommer en person från kyrkan för att kolla på vårt mögel och vad vi kan göra åt det. ska snart iväg till firthpark och ungdomsklubben där och är lagom pepp. planen var att åka till min vän Roo efteråt och hänga, men vi får se om jag fixar det. kanske blir hem och sova istället. tidig morgon och jobb väntar och sen missionweekend i warrington. så inte mycket sömn där, och på golv dessutom.

har en ring i näsan nu och känner mig som aktivisten i Rättvis. har även finfina örhängen jag gjort med tjejgruppen och ikväll ska vi pyssla armband. blir nog fint. måste röra mig nu och ge mig av.

dagen har annars varit bra! vi hade prat om exodus och om män och kvinnor (OCH SOFIA! om du läser detta så har jag massa intressant fakta om kvinnor i biblen och om alla ställen det står dryga saker!!!) och det var himlarns bra. sne lunch och lite pysselshopping med Rachel och Marie. fina grejer. nu har jag pasta med mozarella och tomat i magen.

och nu ska jag gå.
hej hej då

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt najs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback