sommar och SOL

jag sitter ute i solen på min baksida. solen värmer och gräset är grönt. känns som sommarlov. har en ledig förmiddag med min kaffekopp innan jag ska träffa min mentor på starbucks. följt av utvärdering av min kurs med kursledaren och min smågruppsledare och ikväll blir det näst-sista cellgruppen.

men nu njuter jag. av solen. och av att livet är fint. försöker jämna ut min solbränna inför födelesedag och avslutningsfest för min kurs, följt av bröllop på lördag. inte mitt utan en vän. bara så ni vet. såna saker finns inte i min framtid.

jag låter er njuta av lite vackra sommarbilder.







jag gillar verkligen det här landet och dessa människorna. och att skicka upp böner sena junikvällar ute på engelska landsbygden.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det såg mycket fint ut. Åh, sommarlovskänsla är en fin känsla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback