sol sol sol

hemma efter en fantastisk helg på engelska landsbygden. min tid i england lider mot sitt slut och det känns konstigt. men fint, sverige blir fint. men det blir många avked innan det... ikväll sänds vi ut från kyrkan.

och jag kan inget annat än titta på lite bilder från det kungliga bröllopet och erkänna att victoria var väldigt vacker, daniel stilig och det är fint för dem att äntligen få vara gifta. hurra hurra såhär dagen efter!

och jag räknar ner till födelesedagen. paketet på mitt rum påkallar min uppmärksamhet varje dag och jag är spänd. den kommer firas med vänner och skratt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har ett födelsedagskort på G men jag kommer inte hinna skicka det så jag skickar det till sverige istället så får du det då. Fast säg inget till dig själv för det är en överraskning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback