sista veckan närmar sig och

det är återigen söndagkväll och jag sitter i mitt rum. datorn i knäet, rummet i en halvröra och pyjamas på. har haft en väldigt oproduktiv dag. men en fin dag. började med frukost på baksidan i solen och sen kyrka. köpte tre böcker på bokbord och sen blev det lunch med Sara och avsked. hon åker hem till Belgien imorgon och det är konstigt. hon har varit en så naturlig del av mitt liv här och nu försvinner hon. vi kommer bo i olika länder framöver och det är bara att vänja sig vid alla avsked. nu går jag in i min sista vecka.

jag gillar livet här. men det är dags att åka hem, åka tillbaka. Sheffield är hemma men det är dags att lämna detta hemmet för att hitta ett nytt hem någonannanstans. i göteborg kanske... i sommar blir hemmet i mäsinge och i fjällen. lite på ekerö men mest på andra ställen. men det blir sommar och nya äventyr.

jag ska titta klart på skärgårdsdoktorn och sen krypa ner i min säng. imorgon väntar tjejgrupp och sen middag ute med mina två fina vänner Lucy och Bekkah. blir lite som en avskedsmiddag med två av de människorna som betytt väldigt mycket för mig och varit två av mina närmsta vänner här. men innan allt det sker så ska jag försöka börja jobba med konfalägret. fundera över undervisning. skriva ner tankar och ideer. läsa bibeln. läsa bok. musik. min sista måndag i sheffield...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback