så har man flyttat.

jag sitter på en säng som inte är min, i ett hus som inte längre är mitt. jag blev tvungen att flytta ut ur mitt rum väldigt hastigt och lustigt för att den nya hyresgästen skulle kunna flytta in. vilket är irriterande. så nu sover jag i Kristins säng, hon sover i Lovisas dubbelsäng. och han bor i mitt rum. jättekonstigt. det är sånt här som ska hända när man flyttat ut - då kan den nya hyresgästen flytta in. inte innan. huset är inte vårt längre, och därför längtar jag faktiskt tills jag lämnar det på riktigt på måndagmorgon. är iallfall inte ett fan av det som hänt. alla mina saker är i vardagsrummet och jag vet inte vart jag har saker jag behöver. ägnade precis en kvart åt att leta efter min kamerasladd utan någon framgång. så nu kan jag inte visa alla mina bilder för världen och jag kan inte ladda över dem på datorn.

jag är irriterad. och trött. jobbade en väldigt lång dag igår och sen hade vi grillning med några vänner i en park. och sen film med housemates plus nya housematen. ikväll blir det firthpark för sista gången och sen antingen middag med en vän eller harrypotter med en annan. är inte jättepepp på att vara i huset jättemycket. det är liksom lite konstigt.

 men, i det sura finns det sött:
 - nya hyresgästen har en bra tv och dvdspelare. (han är trevlig med)
 - tanne och pappa kommer imorgonkväll och vi ska spendera helgen med att göra massa roliga saker i englandet.
 - om jag kommer in på dramatikursen så har jag boende med Olivia. (!!!!) nu är det bara att vänta och se om jag kommer in.
 
bara inte det bästa sättet att avsluta mitt år här på..

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch, vilken irriterande situation. Men de saker du har att se fram emot var verkligen inte fy skam ju! :) Tänk att du snart flyttat hem. Crazy. Jag känner det som om jag snart ska flytta hem. Snart om tre månader. Iiiikh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback