heja!

är det inte typiskt? när man har sovmorgon, så vaknar man tidigt. men inget ont som inte har något gott med sig, för nu är jag redo för frukost och har fixat allt jag behöver ha med inför dagen i mora med faddrarna. blir shopping, skönt häng och uppmuntran till varandra.

annars. ja, förkylt i halsen är det tyvärr och det stör mig lite. är drygt att vara förkyld igen och igen. jag borde ta tag i mig själv, sova mer, skrika mindre och dricka massa te. får kanske göra det idag helt enkelt. tyvärr blir det nog sandaler idag, det regnar ute och jag har typ inga bra skor. gummistövlar känns inte så fräscht, men kanske. lägret är bra. igår hade konfirmanderna en afton där de drev med oss ledare och med allt möjligt. skrattade så mina glasögon immade igen. nu iväg till frukost och pepping av faddrar!

heja heja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback