mitt liv.

mitt liv alltså. vilken röra man kan göra av det. jag fick tag i teatersällskapet idag. och det låter intressnat och spännande, men dom börjar redan 8 augusti. och det är en månad efter att jag slutar min kurs här. så det känns lite tajt faktiskt. så, mina alternativ:

jag blir konfaledare i sommar och har fantastiska veckor i transtrand för att sen njuta av lovveckor i skåne och stockholm innan jag börjar 1) jobba 2) plugga kurs 3) flytta till London och jobba. för att sen till våren joina teatersällskapet.

eller, jag börjar på en riktigt, RIKTIG, utbildning. typ dramapedagog eftersom jag är intresserad av sånt, och sen när jag är klar med det så joinar jag teatersällskapet. om det är rätt för mig.

jag är bara rädd för att stå som 24 åring och inte ha någonkoll alls och ingen utbildning. kommer i och försig ha massa bra erfarenheter som kan leda fram till grejer. men jag vet inte. är teater min grej?! ska jag göra något inom det?! att ha en utbildning i ryggen är ju alltid bra.

men transtrand blir det nog. för det är jag jättesugen på. en månad i vackra fjällen är nog en bra grej, och då kan jag använda mig av det jag lärt mig här.

några goda råd kära vänner (elin) ??


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skriver råden när du skickat ett mail til mig . :)

(Vet inte om jag har så många, men något kan jag nog knåpa ihop).

Jag gillar att alla alternativen innehåller teatersällskapet iallafall! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback