jag vet inte.

jag hatar beslut. jag ogillar dem verkligen starkt.
just nu måste jag ta ett beslut. i dagarna som kommer. och det gäller sommaren. ska jag vara konfirmationsledare, eller ska jag inte?! jag vet verkligen inte. jag är jättesugen, men sen så är det allt runtomkring som gör att jag inte blir så sugen. mer stressad. som att jag inte vet hur min höst ser ut. som att jag kommer hem till sverige tio dagar innan lägret börjar. som att jag om jag inte stannar i sverige till hösten nog kommer vilja träffa massa folk och bara ha sommarlov.

men endå. en sommar på transtrand lockar. så jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Max

Hm... klurigt beslut Linda... Men det är ju högst förståeligt att banga ur på en sån grej med tanke på omständigheterna runt dig! Och kravet på det tidiga beskedet ju..

Postat av: Elin

"Lyssna till ditt hjärta, som vet vad du känner! Det finns ingen annan än du som bestämmer" känns som ett träffande råd i det här läget. Ingen kan säga det bättre än "Friends".

2010-01-07 @ 01:25:20
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback