godnatt, sov gott

kära vänner, jag är så fruktansvärt trött just nu. och inte "jag-har-jobbat-jätte-länge" utan "jag-har-haft-en-intensiv-men-fantastisk-helg". vi hade en weekend med klassen. mycket bön, undervisning och bara möta Gud. låter kanske konstigt, men det var häftigt och omvälvande! vet inte riktigt hur jag ska beskriva det faktiskt. men det var en fantastisk helg.

så nu ska linda sova skiten ur sin säng! och gå upp och jobba fem timmar imorgonbitti för att sen leda tjejgruppen, gå till gymmet, äta mat och träffa fina Roo och åka in till stan för ett glas vin och poesi. och sen är jag ledig tisdag! blir sova tills jag vaknar, äta lång frukost och sen möta min mentor för samtal. min mentor heter Joanna och är väldigt fin och klipsk och jag tror hon kan bli en väldigt god vän.

nej, linda + säng = sant.

godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är ju skönt att vara trött på det sättet, faktiskt! Det låter som om du har många trevligheter både bakom och framför dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback