somedays aren't yours at all

denna dagen alltså. kära tid. jag är så himlarns trött. både i kropp och själv. jag har sovit ganska dåligt några nätter nu och det är svårt att komma ikapp, och att gå upp tjugo över sex för att jobba är ingen hitt. men jag gjorde det, sov gott natten till idag men jobbet gick snett. nästan allt gick snett. jag kände mig bara ur balans, och gjorde misstag och inte bara jag. och sen var det dålig stämning mellan alla oss som jobbade och jag var så trött så trött. men det var ju första dagen det kändes drygt på jobbet så jag ska vara glad. över det. men inte idag.

sen gick jag iallfall för kaffe med lovisa och kristin en sväng och det var trevligt, och sen såg jag, sara och james avatar. och den var bra! väldigt, väldigt bra. fantastiskt vacker film faktiskt. hade gärna inte gillat den, bara för att inte vara som alla andra. men det var en speciell film! väldigt väldigt bra.

och sen kom jag hem. vid åtta. hade inte ätit något vettigt på hela dagen och åt mat som inte var alltför god och sen tänkte jag mig pannkaka till efterätt men de smakade inte gott alls och blev alldeles fel. men jag tittar på "how to loose a guy in ten days" och försöker känna att dagen nog kan avslutas bättre. vi får se.
 
jag är trött. och hoppas på en bättre morgondag. har FORM och sen ska jag till manchester på eftermiddagen med mina tjejer från tjejgruppen för att gå på en konsert för haiti.

tack för visat intresse vänner. godnatt godnatt.

Kommentarer
Postat av: Max

åh.. ska vi bilda klubb linda? det här har vart en sur-onsdag...

Postat av: Elin

Titeln säger allt liksom. Alla dagar är inte fantastiska, tyvärr. Men det bådar för en mycket bättre morgondag, tänker jag.! Puss på dig!

2010-02-04 @ 05:48:40
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback