fredag.

jag kom hem och möttes av ett helt nyinrett hus. min vän kate har födelsedagsfest i vårt hus och det är omdekorerat som bara den. guy´s and dolls är temat och jag har en jättefin klänning, klackar och svarta handskar. ska bli väldigt kul, även om jag är ganska trött nu. lite mat i magen kanske och en tupplur? ibland behöver man vila. har varit en lång dag efter en kort natt. vi spelade monopol igår hemma hos en på kursen och det var kul! men sov ganska dåligt och vaknade alldeles för tidigt för jobb några timmar. vilket var fint! mitt jobb är bra. var ofokuserad hela dagen bara, men tror jag skötte mig. sen lunchade jag med Clare och jagade rätt på present till Kate.

nej. lite soppa ska jag nog ha tror jag. eller en fruktsallad. huset är fullt med spännande snacks så att vara nyttig ikväll blir nog svårt.

Kommentarer
Postat av: Elin

NAJS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback