idag

jag är uttråkad. det är dags att vara i Stockholm och inte ute i skogen där det inte händer mycket. och jkag är trött trött trötto ch tror jag börjar bli sjuk. förkylt är det och det gör mig seg i huvudet. jag fungerar liksom inte rikigt.

sitter och letar lägenhet och drömmer om att ha något eget i Stockholm. vet inte hur jag ska göra.

längtar efter:
 - fika med vänner jag inte träffat på längelänge
 - teaterbesök
 - promenader
 - asfalt
 - bakande av kakor

det är dags snart

igår promenerade jago ch amanda till horred (närmsta staden) men vi fick inte promenera jättelångt för det kom först några från skolan påvägen dito ch sen några från skolan påväg hem. men vi fick godis och komma bort lite. det var skönt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår dig! Verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback