över.



                                            and I will try, to fix you.


teaterfestivalen är över. men på grund av en dålig kamera ska vi spela in en av pjäserna imorgon. så jag har ett framträdande kvar. kom precis tillbaka från teaterscenen där vi spelade min pjäs på nära håll för andra, och sista, gången. känns tomt. tråkigt. konstigt. jag har spelat teater, nästan varje dag i ett år nu. spelat över fyrtio föreställningar. och nu är det slut. och jag vill inte att det ska vara det. jag vill inte släppa teatern. det är en för stor del av mig. det går inte att lämna bakom sig. som det känns just nu, så vill jag aldrig släppa taget om teater. 



                                                                                 hennes hjärta slog hårdare för varje sekund.

Kommentarer
Postat av: Janet

jag skulle velat ha varit med när du körde stand up!

2009-05-27 @ 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback