idag.

Idag har jag haft min första föreställning på en stadsteater. Skolan jag går på är knuten till en teaterförening som ordnar evenemang runtom i landet och idag var det dags för ett i Helsingborg. Tre skolor, fyra pjäser och en dag på Helsingborgsstadsteaters stora scen. En väldigt häftig upplevelse även om jag nu sitter och stirrar på min dator med ett huvud som inte hänger med på vad som händer runtomkring.

jag tror att jag ska fixa lite popcorn och sen njuta av en kväll med mig själv och någon tv-serie. när man umgås med människor hela tiden, och praktiskt taget bor på varandra så behöver man ensamtid. och speciellt nu när vi laddar för stor teatefestival till helgen. en massa som ska ordnas. hur kul som helst (!) men mycket att ha i huvud och kropp.

(och elin. det här var till dig. känns dom du är den enda som läser. eller?? hmm.. )


Kommentarer
Postat av: Du anar inte

Nej då det är fler som läser...;)

2009-05-21 @ 00:05:59
Postat av: Elin

tack darling, tydligen är jag inte den enda! :) Men jag läser, alltid! Med glädje!

Åh, kul att teaterfestivalen och allt gick bra. Förstår att det känns konstigt att året snart är till ända, avslut är aldrig kul. Men om inget avslutas kan man aldrig börja med nått nytt (om man ska försöka komma på nått härligt positivt). :)

Saknar dig! Ringer dig inom kort ang nästa vecka! Cheeeers!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback