nytvättat hår!

Jag älskar känslan av nytvättat hår. När man varit iväg en dag och det har gått både en och två dagar sen håret tvättades senast, så är det helt fantastiskt att ställa sig i duschen och tvätta ur hårspray och tovor och sen sitta på sängen och blåsa, blåsa, blåsa håret torrt. Jag känner mig lite filmstjärneaktig med min lila hårtork. Sen när håret är torrt, är det bara att ta i lite saltvattensspray och blåsa lite till för volym och spray upp det lite för mitt hår blir ganska platt och konstigt.


Så nu sitter jag här. Med nytvättat och nyfriserat hår som luktar gott och kvällen är planerad att spenderas hemma med goda vänner. Det känns ganska fint. Det känns väldigt fint.


Kommentarer
Postat av: Jean1

och fantastiskt med fina burkar.



ganska fint tycker jag.



Det känns väldigt fint.



=dina tre sista meningar i några av dina tre senaste inlägg.



fint!

2009-03-07 @ 19:03:13
Postat av: Elin

Vilken känsla av deja vu, eftersom jag upplevde EXAKT samma underbara känsla imorse. Efter att inte ha tvättat håret sen tisdagskväll vaknade jag imorse med eeekligt hår. Duschade, blåste, saltvattensprayade och kände: yeees :) Himla skön känsla.

Jag spenderar kvällen med ett glas rödvin och en gitarr, så sjuuuukt konstnärligt. :P Hoppas du får en underbar kväll min älllllskling! <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback