nystädat- javisst

idag var en sån dag när man vaknade, åt frukost och såg en föreställning i sundvik. sen middag i en matsal med människor och kaffe och äpple lite senare med andra människor. sen städades det så det gick vilt till i rummet så nu måste jag visa vad jag gjort. jag är stolt över mig själv. det kommer inte hålla mer än någon timme, när jag är mitt inne i klädombyten SLÄNGS kläder överallt. hittade ett linne jag saknat idag bakom nattduksbordet. sen så bestämde jag mig för att gå ut och gå i min vårjacka, men det var mörkt och kallt så jag gick bara runt på skolgården och pratade med jeanette i tjugominuter. nu är jag kall och håkan hellström håller mig sällskap. man kan ha det sämre. eller hur?

     

 

linda gillar sin garderob och sina kläder och sina väskor och sjalar. hon gillar också sitt nattduksbord med örhängeslådor och foto. men framförallt, gillar hon fönstret där hon har sina två älskade burkar innehållandes lakritste och chaite. fantastiskt med te. och fantastiskt med fina burkar.

Kommentarer
Postat av: Jean1

ja den där jeanette är allt bra hon. laktritste kan du bjussa på när jag kommer och hälsar på någon gång i framtiden. oh jä

2009-03-02 @ 22:36:04
Postat av: Elin

Yes box, chai i fin burk är helhyvens! :) Fin ordning i garderoben där, det är ju så skönt när det händer! ;)

Så glad att vi hann surra en stund i teflånen! PUSS!

Postat av: Anna

Haha, jepp, te äger. Det trodde du inte att du skulle höra från mig va? men jag har hittat världens godaste smak. Jordgubbe/champagne. Du borde avra hemma. Då kunde du kommit till mitt cafe:D

2009-03-04 @ 18:19:59
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: pernilla

måste sägas att varje gång jag ser hur otroligt fint städat du har det så blir jag inspirerad att städa mitt rum. saknar lite att ha det riktigt städat. det får nog bli helgens projekt tror jag! saknar dig..

2009-03-10 @ 19:46:39
URL: http://peerniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback