en lördagkväll

om en kvart ska jag släcka ner och möta upp vänner utanför porten för att gå ner till havet och tända en brasa. hoppas det blir en mysig och inte alltför kall kväll. har min stora stickade halsduk på mig och tre dubbla leggings så jag klarar mig nog. idag hade vi öppet hus och vi improviserade i flera timmar. hade väldigt kul och var här och nu. släppte allt som inte fanns i klassrummet och körde och det är så man ska göra. jättehäftig känsla. vara närvarande. inte överallt med tankarna. utan här. och nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhh mysigt med brasa! Fint att det gick bra med impron :) nu är jag överallt i tankarna och måste sova. PUSS på dig min skönaböna!

Postat av: pernilla

jag bor max 100 meter från folkhögskolan. den 23 ska vi till lousiana med skolan, och den 22 på kvällen ska jag ha gospel. men om du skulle kunna ha lite tid den kvällen så kan jag nog skita i den (brukar aldrig göra det, så det är jag värd) skulle vara fint att träffa dig igen. verkligen!

2009-04-04 @ 16:45:51
URL: http://peerniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback