en fantastisk dag.

en fantastisk dag. solen har kommit och lyst upp dagen. jag har knappt varit inne. började dagen med fika utomhus för att bli sittande i solen till lunchen. och efter den tog jag och min kombo cyklarna in mot staden för kaffe på spressohouse i helsingbors hamn och lite shopping. köpte mig lite saker som jag ville ha och sen återvände jag till espressohouse i hamnen för att fika med en annan vän. och sen cyklade vi hem när solen började gå ner och nu har jag suttit vid datorn en stund. ätit. och jag njuter av att det hettar lite i ansiktet av all sol.

jag älskar solen. den gör alla glada. det är fantastiskt vad den gör skillnad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaa!! Det är helt otroligt! Solen är liksom välgörande för kropp och själ på alla vis!

Vilken otroligt skön dag det lät som! Skönt att kunna njuta av solen liksom!



(snartsnartsnart, du i lkpg, yiey!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback