jaha. ett blogginlägg.

jag befinner mig hemma. i stockholm. jag har flyttat från mitt vackra, om än lite sunkiga, hem i glumslöv 3C utanför Helsingborg. det är väldigt konstigt. jag bor inte där längre. nu bor jag tillfälligt här och på torsdag blir det skåne igen men denna gång sommarhuset och jobb jobb jobb hela sommaren. lite roliga saker är inklämda. resa till vackra transtrand för systers konfirmation och helsingborgsfestival med fina vänner.

imorgon ska jag bara vara. har knappt varit hemma sen jag kom hem och det har börjat ta på mig. går ständigt omkring och gäspar och försöker förstå att jag inte kommer åka tillbaka till sundsgården igen. tiden går fort häruppe. torsdag - skåne. jag har varit hemma sen förra fredagen och träffat en massa bra (!) människor överallt och fikat och ätit kakor och ätit glass och mat och gått på student och bröllop och firat fin väns födelsedag och umgåts med världens sötaste kattunge och firat att morfar blivit åttiofem år gammal.

mitt huvud försöker också vänja sig vid england. det pågår en liten brottningsmatch där inne inför framtiden för jag har så mycket jag vill göra och se.

nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja shit, det är fetmycket på en gång du!

Åh, är så glad att DU och JAG kommer träffas på konfan ! :D PUSS

Postat av: apocolypse meow

VISST ÄR HAN VÄRLDENS FINASTE KATTUNGE??? :D

2009-07-10 @ 19:07:27
URL: http://faceon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback