lördag.

sista dagen på den första månaden på det nya året (det var ju kul formulerat linda) och jag sitter i vårt vardagsrum. magen är mätt efter tomatsåsig pasta och tomater och humöret är uppåt efter fina vänner och skratt och omflyttning i vardagsrummet. nu ser det helt annorlunda ut, och jag gillar det. från där jag sitter nu, i soffan ser jag ut över havet, till danmark. det känns lite häftigt faktiskt. så nära.

nu rusar tiden på. ikväll kommer det folk hit för att fira att elisabeth blivit tjugoett och imorgon är vi ett gäng som ska medverka med ett drama på en gudtjänst en bit härifrån. sen drar veckan igång med repetitioner och vardagslivet. så mycket vardag det kan bli på en folkhögskola.

hela lägenheten luktar kakor och jag funderar på att baka något. bara för att. det är kul. och mysigt. eller gå ut och se när solen försvinner ner bakom danmark. kanske både och?!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, tiden går fort. Jisses.

Jag kan knappt fatta att vi fortfarande inte lyckats fixa ett telefonsamtal. Ett kort räcker gott! Bara jag får höra din ljuva stämma :) I veckan okej!?

Postat av: Anonym

Grattis hehe!

Du har blivit utmanad av mig. Kika in i min blogg och läs reglerna! Puss.

2009-02-01 @ 21:44:40
URL: http://prinsessananna.blogg.se/
Postat av: jonathan groff

uuuuh linda linda, mitt liv uuuh ;____;

2009-02-02 @ 04:37:24
URL: http://faceon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback