jag borstar tänderna.

hej. här sitter jag och borstar tänderna som om klockan inte alls vore 12.38 mitt på dagen. känns som en syssla för samma klockslag fast på kvällen. men, det gör jag. blev inspirerad till att sköta min munhygien bättre, och nu ger jag ett försökt. det tar ju bort matrester och sånt och det är ju ett plus. eller hur? (det är ju i och för sig därför man gör det..)

dagen idag. vaknade klockan sju och tänkte , vad skönt jag får sova en halvtimme till, men kunde inte somna. och samtidigt som jag inte kunde somna så kändes det för tidigt att gå upp och duscha så jag låg kvar. och vred mig till halvåtta. sen var det okej. så dusch, kläder och iväg till en frukost där jag öppnade munnen och lät glad för första gången på hur länge som helst. brukar annars sitta och stirra ner i min gröt och bara muttra, men idag var jag glad, om än av anledningen att jag var övertrött. men det behöver vi inte låtsats om. sen så har vi pratat med klassen och klassgrejer och nästa vecka och sen fixat för publiken till ikväll och repat den nya pjäsen. jag ska dansa. i den. och det är ju lite kul. det är mycket kul, men det leder till mycket skratt.

och nu, borstar jag tänderna för att snart gå till teatersalen och förbereda inför ikväll och föreställning för viktiga människor.

over and out

Kommentarer
Postat av: elsa

ja, jag stannar kvar i örebro :) änsålänge.

Postat av: Elin

Jag skulle verkligen verkligen verkligen vilja se din föreställning! Och se dig dansa! :D PUSSS!

2009-01-16 @ 20:15:08
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: janet

jag vill se den nya pjäsen!

2009-01-18 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback