stockholm

stockholm.
det är kul att så fort man är "hemma" så kommer det upp tusen saker man vill göra. massa personer att träffa och det är nästan komiskt hur man får pressa och kompromissa. det här med att ta det jättelungt och koppla bort skolan kommer i andra hand och det är inte bra. men, ikväll blir det lungt med syskonen, popcorn och någon lätt och lagom film. morgondagen är bokad till bristningsgränsen med fika och skolbesök och fika och eventuell lek med gudson och födelsedagsfirande av morbror och telefonsamtal till arrangörer. MEN. på fredag tror jag mobilen stängs av, eller iallfall sätts på ljudlös och datorn får stå på skrivbordet.

har även lekt lärare nu två dagar i en fjärdeklass och det bidrar till tröttheten. tjugofem tioåringar som man ska försöka hålla bukt på var en utmaning. tröttande, men väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

' alla trodde att jag skulle förlora mig men vilken runaway som helst'



linda maria jag saknar faktiskt dig nu och även fast du är här har vi ju inte ens träffats och jag vill det så mycket för vi kan fika och prata om håkan och om andra roliga saker vi tycker om så jag ringer dig efter min första jobbdag imorgon



punkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback