en onsdag i skåne

idag är det onsdag. och vi har haft publikrepetition. och igår var jag i malmö på musikal. och imorgon har vi publikrepetition igen och då spelar jag min stora roll. det ser jag framemot. eftermiddagen, eller kvällen (?) tänker jag ägna åt att städa rummet och lyssna på musik och kvällen kommer nog spenderas med fint folk. men nu har jag ensamtid en liten stund. bara, ja. vara. inte tänka så mycket på allt som maler i hjärnan.

   



det ska bli väldigt skönt att komma hem och sova och träffa folk. se stockholm lite. är sugen på att gå på museer och grejer. får se hur mycket sånt det blir. men lite kanske. är hemma i nio dagar så en del kommer jag väl hinna med. blir nog skönt. för några dagar sedan var jag jättesugen på att lägga upp en modebild på mig själv. och skriva vartifrån kläderna kom. (thigts från HM, sextioår gammal klänning från etiopien och kofta från secondhand och egengjorda örhängen) men jag gjorde det inte. men hade varit kul. nu vet ni. hade det varit kul?! haha.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mys! Åh, lycka till med din stora roll! Du kommer vara grym, just know it!! :D

Skööönt att vara hemma i sthlm i 9 dagar, verkligen. Jag hoppas du verkligen njuter i fulla drag och bara gör sånt du mår bra av!

Själv drar man iväg på sportlovsläger!

Postat av: Anonym

visst blir man lite av en turist på nytt linda!

2009-02-13 @ 11:48:36
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej! Jag har nu utmanat dig. Gå in på min blogg för att se reglerna.

2009-02-14 @ 13:42:44
URL: http://hannadelhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback