andra advent.

så. idag är det andra advent. jag sitter i min pyjamas i sängen och tittar på julkalendern och ska snart krypa ner under massa filtar och täcken. imorgon ska jag och min vän Sara åka till stora köpcentret utanför sheffield och shoppa julklappar, typ hela dagen. ska bli kul faktiskt. hoppas hitta fina saker och inte göra av med alla mina besparingar. men det ska bli fint!

idag har jag varit iväg hela dagen och hjälpt till på en julmarknad. jag var tillsammans med lovisa ansvarig för pyssel, vi gjorde ljuslyktor som vi sen gick med längs storgatan med barnen. det var fint faktiskt. fick julstämning. OCH, det bästa var. kristin hittade några norrmän som sålde glöggkryddor! så nu ska vi göra glögg till nästa lördag. och dagen avslutades med gudtjänst och te och sen skype med mor och far.





en bra dag. men en trött Linda. nu hackar svtplay så jag får nog se slutet av dagens avsnitt imorgon istället. föresten har jag fått frågan om att vara fadderledare på transtrand nästa sommar. vad tycker ni??

godnatt, sovgott.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, klart du ska vara fadderledare! LUCKY YOU! Du är som handen i handsken för jobbet! Lätt! Sen är det bara att du lyckas få dem att ta med mig sommaren 2011 och sen kan vi ta över hela transtrandsbuissnesen, vad tror du? :D

Härligt med julmarknad! Vilka söta lyktor!!

Glögg!! MUMS! Jag har en glögg från ikea som ska drickas med andakt typ på julafton!

Lyckatill med julklappsköpen!

Postat av: Emelie N.

HEj Linda ! Alltså fy vad jag är avis på dig...bara så att du vet alltså..



Jag sitter och tänker på jul. Fatta att få ha snö på självaste julafton i år ...a dream come true så att säga..



(psst! men jag vill fortfarande ha Ekerö-kusinerna med! Annars blir de ju inge PARTAY!..just so you know... miss yah!)

2009-12-07 @ 20:39:07
URL: http://emelienaslund.blogg.se/
Postat av: Emelie N.

HEj Linda ! Alltså fy vad jag är avis på dig...bara så att du vet alltså..



Jag sitter och tänker på jul. Fatta att få ha snö på självaste julafton i år ...a dream come true så att säga..



(psst! men jag vill fortfarande ha Ekerö-kusinerna med! Annars blir de ju inge PARTAY!..just so you know... miss yah!)

2009-12-07 @ 20:39:36
URL: http://emelienaslund.blogg.se/
Postat av: Emelie N.

Linda...jag skulle SJUUKT GÄÄÄRNA HÄLSA PÅ...om du betalar ;););)nää men det är nog tyvärr där de sitter...bye bye money XD



men du då ska jag försöka glänsa lite då!

jag har en 6mm töjning i ööörat hehehehe...ska förhoppningsvis bli en 8mm till jul ;)



dom hälsar tillbaka ! du verkar hade ganska värt där borta ;) hoppas vi ses snart ! Hälsa England !



p.s. smart att pierca sig när du ändå är i väg ;)

2009-12-14 @ 21:57:29
URL: http://emelienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback