makaroner.

jag sitter på mitt rum och äter makaroner och ketchup. inte jättegott, men jag orkade inte laga något annat. imorgon har jag lovat mig själv att försöka laga något vettigare än vad jag brukar äta. (couscous, makrill, cornfileer, morötter, havregrynsgröt, fil och flingor) jag är tyvärr ganska dålig på att orka laga. men det har hänt att jag satsat lite. men inte ikväll. så jag äter mina makaroner och ser lite på en engelsk tvserie, skins, och tittar runt i mitt rum. elisabeth är borta och det är lite tomt. och väldigt stökigt. ska städa och fixa lite i helgen känner jag, om jag nu orkar. men det ska jag göra.

annars mår jag bra. jag är trött i huvudet eftersom det är sjukt intensivt här. teaterlektion efter lektion och nu är vi inne i repetitionsperioden och innan höstlovet har vi premiär på en kabare som vi ska skriva. det är galet mycket men fruktansvärt roligt att göra. jag älskar det livet, även om jag blir trött på det ibland. teater h e l a tiden. helt galet att jag får göra det ett år, sen får vi se. kasnke teaterpedagog här. kanske stockholm. kanske världen. jag vet inte.. och det behöver jag inte heller veta. det som händer, händer och det som ska bli, det blir.

jag tror jag ska strunta i makaronerna och ta lite glass istället! känns mer lockande, även om jag mår lite illa. men det är nog av makaronerna. var längesen jag uppdaterade så det kändes som om det var dags nu. och skriva lite mer än vad jag gjort på sistonne. i helgen blir det mys och bio och kyrka på söndag. ska bli skönt att få sova ut imorgon. jag älskar att sova, men är dålig på det. sitter hellre uppe och dricker te och sover fem timmar. så tänker jag på kvällen. på morgonen, när klockan ringer tänker jag tvärtom. jag börjar nog bli vuxen men det går långsamt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter kul, men jag förstår om det är intensivt. Man får passa på att slappa på helgerna! :)

Framtiden är fortfarande öppen och fri, och tur är väl det! PUSS

Postat av: pernilla

"börjar nog bli vuxen men det går långsamt" känner igen det där du =)

2008-09-20 @ 15:22:18
URL: http://peerniilla.blogg.se/
Postat av: tony hill

MAKARONER.

2008-09-28 @ 21:30:04
URL: http://faceon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback