without you..

Hej!

Hur mår du? Jag mår ganska bra. Har för stunden ont i magen och lyssnar på musik och just nu är låten sorlig så jag nästan får en tår i ögat, men bara nästan för jag är tuff. (eller, nej det är jag inte, men jag vill gärna framstå som det) Tiden går fort när man har roligt sägs det, och det får mig att tänka på - ska man ha tråkigt istället? För om man har tråkigt går tiden långsamt, men då är det inte kul och det är ju roligare att leva när det är kul?! Så, på ett sätt gillar jag att tiden går snabbt men på ett annat gör det mig rädd. Studenten är bara en och en halv vecka borta och alla pratar om den. Inklusive jag själv. Men det är en stor grej. Något man bara gör en gång i livet och därför är det en stor grej.

Veckorna har bara rullat på och i tisdags var vi och kryssade med klassen och hade kul och sen sov jag hos matilda och såg en film... två filmer och åt cornetto. Sen satt jag periodsvis på hennes balkong eller låg i hennes säng och tänkte och såg hur mörk och vacker natten var. Sen... Ja, vi grillade hos Daniel i fredags efter mycket om och men och min onda sida kom fram i kubb. Jag kan vara världens tävlingsmänniska och det fick de andra minsann uppleva. Även Daniel som var i samma lag som jag fick ta emot lite dryga kommentarer. Men jag hade kul.


Föreställning i veckan, kom och se den. Den blir nog, bra! Tillslut. Jag tror det någonstans. Och sen är det Malin som tar studenten och helg med dramaten (ELLER HUR!) och sen är det måndag och tisdag och sen student. Nu kom jag in på det igen. . oh well. Nu ska jag dansa och borsta tänderna. Något jag tycker är kul och som gör mig glad över att jag inte har kameror som filmar mig.


Later !!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, studenten. Kan man tänka på något annat i nuläget? Det är ju så spännande!?! Jag ändrar inställning till den var fjärde minut. Det är väldigt intressant. :)
Vi rings snart, jag längtar efter dig!!!PUSS!

Postat av: Anonym

Dansa?

2008-05-26 @ 21:16:47
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: madde

HUA

2008-05-29 @ 08:56:14
URL: http://faceon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback