a cloud moves in, rain falls

Det regnar ute idag och mitt rum är hur kallt som helst trots att elementet är varmt varmt varmt, jag sitter här i min stora blindsidetröja och ska snart gå och duscha. morgonen kom tidigare än vanligt, och det var mitt eget fel eftersom jag bestämde mig för att itne sova bort hela dagen utan gå upp klockan tio... jag snosade till halv elva. sen steg jag upp, hämtade ett äpple och la mig i sängen igen till kvart i elva.

annars då?! ja, jag gick ut och gick i regnet och lyssnade, genom ett glappande headset, på musik(blindside coldplay håkan mychemicalromance cobrastarship damienrice missli reginaspektor david sandström) och nu är jag inne igen. kall och frusen och väntar på duschen som för tillfället är occuperad. dagen idag ska ägnas åt att plugga och försöka förstå vad vi gör i historian. och att skriva en analys av medea. och av att .. ja. jag vet inte riktigt. känns som om jag har mycket att göra, men jag vet inte riktigt vad det är.

ser med skräckblandad förtjusning framemot april, min (förmodligen) allra mest fullspäckade månad i vår. känns som det. varenda helg är delvis eller helt uppbokad och en del veckodagar utöver det. men det är mycket kul grejer, istort sett allt är faktiskt roligt så jag ska inte klaga. känns bara som om jag inte kommer sova överdrivet mycket den månaden. men hey, det är faktiskt lov igen om tre veckor och då kommer jag befinna mig på en av världens mysigaste ställen i en vecka och kunna vila upp mig. och sen efter kaosapril blir det nog en tripp ner till skåne och landet för att sova och gå längs strandkanten.

på tisdag är det är bara tre månader kvar tills jag tar studenten !!!!! gaalet


Kommentarer
Postat av: hanna c

vi har också analyserat medea:P den är faktiskt cool..

Postat av: Elin

tre månader??! shit! hur ska jag hinna allt? hjälp!

Ja, sommar och festivaler. Vilket gissel. Det är verkligen årets otur att WoW och Frizon är samtidigt. När blindside kommer och allt! åhh!! Men jag måste verkligen på WoW! Vore kul med P&L också, om jag har tid och råd. För om jag får ett jobb har jag kanske råd men inte tid, och tvärt om om jag inte får det. Jobbigt jobbigt.

Men det löser sig. Jag drar till Sthlm någon gång när jag hinner. Traderabiljetter, det blir asbra! saknardig! pussss!

2008-03-03 @ 18:05:38
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: face of boe

men åh latapa, way to be subtle. TÖNT vi ses väl snart? ugh skärgårdsdoktorn. INTE FÖR ATT JAG SER NER PÅ DET DU TYCKER OM, MEN HRM : /

2008-03-03 @ 21:14:18
URL: http://faceon.blogg.se
Postat av: Josiee

visst e det trist med regn?:(händer ikväll?:)

2008-03-07 @ 13:49:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

There's a bit of Janet Collin in all of us

2008-03-11 @ 14:58:27
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback