jag lever.

Hur ska man beskriva de senaste två veckorna?


Mycket att göra. Mycket sol. Mycket bad. Första lönen kom in på kontot. Jag är solbränd och fint brun. En dator införskaffades av min far och söta kusiner var här och mitt enormt gulliga gudbarn. Har saknat lite av min normala kontakt med omvärlden men det har funkat. Jag har skrivit två brev och imorgon kommer elin med lite smak av civilisation. Bara några dagar kvar nu... Sen drar jag mot nya äventyr och sommaren är slut.


Och alla. Skriv en kommentar! Jag vet att ni är många som läser, och jag vill höra att ni lever och hur ni mår. Okej??


Kommentarer
Postat av: Janet C.

är ett av breven till mig? :D

2008-07-28 @ 09:18:11
Postat av: D

Linda det var den 11 du kom hem va?

vi måste ta o ses då.. jag tar bilen och hämtar upp dom som vill hänga med och åker hem till dig. eventuellt skulle faktiskt jeanette komma och bo hos mig några dagar den veckan! du kanske kan komma också? vi hörs om det!

2008-07-29 @ 16:51:11
Postat av: BAJSKORV

Vad fick du i lön? Ska jag få brev? När kommer du hem?

Postat av: Elin

jag lever! det var fantastiskt att träffa dig också!!! :D:D:D

2008-08-12 @ 19:15:30
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback